التفاصيل موجودة في الملف المرفق
المطلوب: حل واجب يتعلق بموضوع Market Research مع توضيح خطوات الحل والعوامل المهمة. أحتاج الإجابة خلال 1 يوم. المطلوب مني فقرة الـ methodology وقسمناها على ثلاث بنات انا المطلوب مني بس ال Survey Objectives Sample Size وابي نسبة النسخ صفر الله يعافيك لانها الدكتورة مره تركز سأشارك أي توضيحات إضافية أو تحديثات عبر المحادثة فور البدء، لذا يرجى متابعتي هناك. *Please refer to Chapter 8 when completing the assignment. ملاحظة الدكتورة ان الاعتماد يكون على التشابتر المرفق
large Kingdom of Saudi Arabia Ministry of Higher Education Imam Abdulrahman Bin Faisal University College of Business Administration المملكة العربية السعودية وزارة التعليم العالي جامعة الإمام عبد الرحمن بن فيصل كلية إدارة الأعمال Assignment 2: Pricing Survey Course Title: Pricing Management Course Code: MRKT-/ Program: BS Marketing Academic Year: Semester: 1st Maximum Marks: 15 Assignment Brief: A pricing survey is a valuable tool to determine the optimal price for a product or service by gathering insights directly from your target market. Common Methods Used in Pricing Surveys: · Van Westendorp Price Sensitivity Meter · Gabor-Granger Technique · Conjoint Analysis · Price Rating Scales Best Practices for Conducting Pricing Surveys: · Set Clear Goals: Define what you want to achieve with …

